luni, 25 octombrie 2010

DEJECTII POLITICE

Aici este locul unde imi voi exprima liber opiniile politice ori de cate ori voi avea o parere despre ceea ce se intampla cu Romania, tara in care intamplator sau nu, traiesc atat eu cat si cei dragi mie.
Imi place sau nu, actiunile celor care ne reprezinta in parlamentul tarii imi afecteaza in mod direct atat bunastarea mea cat si a familiei mele, fapt pentru care am sa folosesc acest blog ca un exercitiu pentru libera exprimare intr-o tara care devine din ce in ce mai mult o tara in care a avea o opinie inseamna o crima impotriva puterii si o ofensa adusa celor ce sunt gata oricand sa linga acolo unde calca sefu'.
Imi cer scuze tie cititorule pentru limbajul poate prea violent in raport cu bunele maniere ale omului civilizat insa simt nevoia cateodata sa  vorbesc asa pentru a ma face mai lesne inteles.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu